Hästinformation

Jag har uppdaterat mina hästars information, 
samt skrivit in varför jag gett alla hästar namnen som de fått. 
Så om någon kan tänkas vara intresserad av att läsa det, 
klicka er in i kategorin "Mina hästar"

Dock så fattas det information om ytterligare 3 hästar, 
så det ska jag fixa inom den närmaste framtiden! 
Alla mina hästars smeknamn går att hitta på min nya header, 
som är lite tråkigare än den förra, men ack så mycket lättare att uppdatera ;p 
 
Jag tror inte någon har missat SSO's senaste sneak peek-bild 
som mycket väl skulle kunna betyda att tinkerhästarna är på g, och jag vill definitivt ha en!
Eller fler än en! Men tyvärr har jag inte råd eftersom jag handlat så mycket
annat för mina star coins på sistone. Jag skulle vilja köpa star coins nu när det är
dubbelhelg, men har inte råd med det heller... Nåja, jag kanske har råd om 3 veckor iallafall.
 
Och det positiva är ju att jag kan bli klar med alla 
hästpresentationer innan jag köper ytterligare en häst. Vilken lycka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback