Vad ni har missat

Här kommer ett inlägg med bilder och info 
om vad ni har missat i mitt SSO-spelande ;) 
 
Bri är hemplockad från hästön eftersom att klubben har ponnyvecka i veckan! :D 
Sjukt söt är hon, så det känns kalasbra att hon är tillbaka i stallet, 
även om det bara är för just den här veckan. 
 
Tog en fika med min pojkvän uppe på Vingårdstaket
och insåg var buggarna som jag bloggade om sist kommer ifrån :p 
Skäms lite över att jag inte fattade varför det kom folk som böjde sej ner över borden, 
de höll ju på att göra uppdragen med att packa upp borden! xD 

För övrigt så har min pojkvän tilldelats en plats som stallflicka i Sneaky Dragons ;D 
Vi har fem stycken stallflickor som består av spelare som kanske inte 
spelar SSO på riktigt lika avancerad nivå som vi andra gör ;) 
Av en total slump så råkar alla stallflickor vara SSO-spelande killar, hmm..? 
 
Idag blev jag populär hos familjen Goldspur! 
Så jag gjorde uppdragen som blev tillgängliga i och med rykteshöjningen.  
 
Passade även på att handla de vita handskarna som finns hos familjen Goldspur! 
Jag har velat ha dem ett tag och nu så kunde jag äntligen köpa dem ;D 
 
(Köpte byxorna i lördags, de är rätt dyra och går bara att köpa för star coins, 
men jag tycker att de är supersnygga så jag är nöjd! :D)

Tycker det blev en riktigt bra outfit av de nya grejerna. 
 
Nu ska jag bara levla upp Julie till level fjorton (hon är i level 12 just nu) 
och sen händer det nya grejer på hästfronten! Kul! 
Motivationen till att spela är definitivt tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback