Utmaningen med Måns

Jag tänkte skriva några ord 
om varför det dröjt så länge 
(och kommer fortsätta dröja) 
innan levlingsutmaningen fortsätter! 

Först det uppenbara skälet: jag är bortrest just nu och kan inte spela. 
Sen det krångliga skälet: Nu när nya lopp är på gång i Skördebygden, 
så höjs antalet xp som man kan skrapa ihop till en häst på en hel dag. 
 
I min utmaning så tänkte jag inte bara göra alla lopp på kortast möjligast tid, 
utan jag tänkte också se exakt hur fort det kan gå att levla upp en häst, 
om man gör precis alla lopp som finns, de dagar man levlar. 
 
Eftersom att det nu finns ett nytt lopp (kanske fler än ett, vad vet jag?
Jag är ju bortrest och kan inte göra uppdragen) så måste jag först göra det nya loppet 
fem gånger i rad med Måns, för att hans xp ska stämma.  
 
Sen kan jag fortsätta med den sjätte dagen och göra precis alla lopp och ta tid, som vanligt! 
Men det kommer alltså dröja ungefär en vecka innan utmaningen drar igång igen. 
Inte för att det gör mej så mycket, jag har ju fler hästar att levla! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback