Onsdagsuppdatering 5/3

Jag har tänkt göra mina recensioner
av onsdagsuppdateringarna lite annorlunda, 
med mer fokus på vad jag tycker, och mindre fokus på
vad som stod i informationen som ändå dyker upp
på både SSO's hemsida, på facebook och på många bloggar... ;) 
 
 
Ny butik 
Ännu fler kläder till spelet! Det börjar finnas så mycket som jag vill köpa, och det är så lite jag har råd med, 
så jag börjar få lite lätt ångest över hur jag ska lyckas få ihop min ekonomi till allt jag vill ha... 
Kläderna i den nya butiken var snygga, tycker jag! Och, i vanlig ordning, det som jag helst vill ha är dyrast... 
Kul att det var höga bonusar i snabbhet på många av de nya kläderna, och jag gillar sockarna på skorna. 
 
Ny skönhetssalong
 Jag tycker att det är lite trist att det inte dök upp någon ny slags frisyr i salongen, det var bara nya varianter 
av samma frisyrer som lanserats tidigare. Ingen utav färgerna tilltalade mej, men det är ändå roligt med mer 
variation till spelet! Förhoppningsvis finns det andra som tycker om de nya frisyrerna, som kan köpa dem!
Sminken var helt okej men inget jag kommer köpa själv i nuläget. 
 
Uppdrag hos familjen Goldspur
Jag tolkade detta som att det har lagts till mer uppdrag hos familjen Goldspur, som vi får tillgång till 
när vi har ökat i rykte. Tyvärr har jag själv inte ens hunnit låsa upp det första uppdraget, men jag tackar 
självklart inte nej till fler uppdrag efter det! Kul att ha något dagligt att jobba med, det var ju ändå ett tag sen.
 
 
Färgerna på de nya frisyrerna var lite för knasiga, 
de snyggaste kläderna lite för dyra, 
och att uppdateringen inte innehöll huvudstory-uppdrag 
börjar bli alltför vanligt och bara mer upprörande!
 
Kläderna var snygga och det finns flera plagg jag vill ha, 
ryktesuppdrag är helt okej eftersom jag vill ha saker att göra. 
Eftersom att ryktesuppdragen leder till nya spännande uppdrag, 
så är jag väldigt nöjd med att vi får fortsätta på Goldspurs gård! 
 
Betyg: 3/5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback