Onsdagsuppdatering 19/3

Färjor 
Tror alla anade att färjorna var påväg, eftersom att vi sett hur snabbt det vuxit fram hamnar vid de största 
städerna. Jag har självklart provat funktionen och är jätteglad över att det är gratis, och att färjorna kommer 
med så korta mellanrum! Jag kommer definitivt få användning för den här funktionen under levlingsrundorna. 
 
Nya butiker 
Jag tycker att alla vitblåa plagg var väldigt snygga! Vi får se hur det går att hålla ekonomin och om något 
dyker upp på min handlar-lista inom en snar framtid... Tycker även det var okej priser, så jag är nöjd. 
Kul att det kom något mer än bara färjefunktionen. Annars hade det kanske blivit lite som när café-
funktionen kom, roligt att upptäcka hur den fungerar, men sen använder man den betydligt mer sällan 
och önskar att det hade kommit något mer i uppdateringen att nyttja också.
 
Buggfixar
Jag reagerade ju på att vi inte fick någon xp förra veckan, och tydligen var det en bugg! 
Kommer inte ihåg hur mycket xp jag hade igår, men jag litar på SSO lagt till den nya xp:n och jag är 
glad över att vi fick den. :)
 
Lite synd att man inte får se hela färjans väg till hamnarna.
Och fortfarande ingen fortsättning på huvudberättelsen... 
Dock så visste jag ju att sannolikheten var stor att färjorna 
skulle komma den här veckan istället, men nu är 
förväntningarna och förhoppningarna på nästa vecka väldigt stora.
 
Färjorna! Att det är gratis, och att man inte behöver vänta länge på dem. 
Jag gillar också den lilla överraskningen vi fick i och med kartan som dyker upp 
när man åker färja... Verkar som ett nytt område med en ny stad är 
planerad, spännande! Antar att det ligger långt bort i tiden, 
men jag är väldigt tacksam över att få veta att något eventuellt är på G... :D
 
Betyg: 4/5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback