Mitt konstigaste restaurangbesök

Igår tänkte jag sitta och äta 
på den nya restaurangen på Vingården. 

Det var ett minnesvärt ögonblick i mitt ettåriga SSO-liv ;) 
Först stötte jag på en mystisk varelse som satt konstigt vid ett osynligt bord. 
Skrämmande, eller hur? Men detta har faktiskt en halv naturlig förklaring! 
Jag gjorde nämligen inte klart uppdragen förrän igår, så alla bord hade inte dykt upp i mitt spel än. 
Men varför den här anonyma människan sitter som hon gör, det vet jag inte... 
 
Sen bestämde jag mej för att fika lite. 
Då dyker det helt plötsligt upp ett spöke som bestämmer sej för att dyrka marken jag går på. 
Det tyckte jag kändes lite obehagligt, så jag bytte bord och försökte fika en gång till! 
 
Vid det nya bordet fanns förvisso inga spöken, men här kunde människorna 
böja sej ner genom stolar för att fortsätta dyrka marken framför mina fötter. 
De kom flera stycken på rad efter varandra, och sprang från bord till bord.. 
 
 
Och jag som trodde att det var jag som var speciell.. Inte det, tydligen! 
Summan av kardemumman verkar vara att restaurangen på Vingårdens godstak 
är uppenbart besatt av demoner som lever för att sniffa på andras fötter. Eller nåt sånt. 
Bege er dit för att fika eller för att spana - på egen risk!! 

Postat av: Evelina Silverknight

Åhåhåhå x) Dessa buggar <3

2014-03-16 klockan 05:49:38
URL: http://silverknight.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback