Kvittkvitt...

Mitt SSO-spelande går lite i vågor, 
och jag är inte alltid jättemotiverad. 

Just nu tycks jag vara i en sån "svacka" igen, 
men motivationen brukar komma tillbaka rätt fort 
om jag inte spelat lite mindre ett par dagar. 
 
Men jag loggade iallafall in i sista minuten idag, 
för att ta hand om hästarna (snålar på star coins just nu..) 
och för att göra de dagliga uppdragen på Goldspurs gård. 
 
Nu har jag ingenting mer att tillägga förutom att jag tycker det är lite störande 
att det är fågelkvitter ungefär var man än är i Jorvik, trots att det är mitt i natten. 
Skulle nog bidra mycket till stämningen om man kunde höra ugglor hoa istället eller nåt! 
 
Sådärja, en bild också! Tack för mej! 
Det är iallafall ganska fint i spelet även om natten... Det gillar jag!

Postat av: Alanis Moonstorm

Hoande små ugglor vore sjukt mysigt, faktiskt. Och kanske en och annan räv som tjuter.

2014-03-08 klockan 12:58:19
URL: http://alanismoonstorm.tumblr.com/


Postat av: Fiona Mcpaw

Hmm, jag har för mig att fåglarna slutar kvittra på kvällen vid 11 ungefär, och det blir lite mer nattljud då, typ syrsor. Men ja, ugglor och andra djur vore trevligt :P

Svar: Det verkade som att fågelkvitt-ljudet är kvar på vissa ställen, jag hörde det när jag red ner mot ridhuset men när jag hoppade över vattnet till Skördebygden så började nattljuden istället!
Evangeline Silverbell

2014-03-08 klockan 19:30:49
URL: http://odesryttare.blogspot.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback