Jag har nog blivit galen

Idag har jag återigen haft en fett produktiv dag! 
Den produktivaste någonsin, skulle jag tro! 
Jag har gjort ALLA uppdrag som finns i hela loggen. 

Jag har rensat blommor i baronessans rabatt, 
jag har hämtat delar till stjärnkikaren, 
och sist men inte minst; jag har fiskat! 
 
Jag har fiskat på paddockön, på de glömda hedarna, 
vid valedales vattenkvarn och bortanför stallet Gyllenbladet. 
Men varför? Jag är ju beundrad hos fiskefraktionerna och behöver aldrig fiska igen! 
 
Jo, jag har blivit galen. 
Nejmen.. Jag samlar på jorvik shillings, som besatt! 
Jag har ju över tio olika plagg som jag vill köpa, 
och totalt kommer det kosta över hundra tusen JS. 
Jepp, jag har skrivit onödigt utförliga listor... 
och jag har tänkt beta av de där listorna så fort det bara går! :D 
 
Har även gjort alla lopp, så min häst Wera är numera i level 9, 
fastän hon bara var i level 6 när vi började i morse. 

Helt sjukt hur fort det går att levla. 

Jag är glad idag.
 

Postat av: Emma Shortroad

Har man lite att göra och är desperat så får man nog göra vad som helst för att få ihop det i kassan ;)

2014-03-21 klockan 12:39:42
URL: http://emmashortroad.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback