Hästar under mars månad

Nu är februari över, 
och det har blivit ny månad!

Den här månaden kommer jag rida Thundergaze, 
som jag berättade för några dagar sen, 
så han är min enda level 15-häst just nu. 
 
Den häst som har högst prioritet gällande levling är Julie, 
min svarta lilla arab som just nu är i level 7. 
Förhoppningen är att hon ska bli färdiglevlad, 
och att min nya häst Wera ska få ta över och bli levlingshäst. 
 
Måns står kvar i stallet och rids ibland, 
och jag kommer fortsätta med utmaningen så småningom. 
Vet dock inte när än, men mer om det i ett annat inlägg... 
 
Om Julie blir färdiglevlad (kommer upp till level 14) 
så kommer jag skicka henne till hästön och ta hem en ponny istället! 
Det kommer att vara ponnyvecka i klubben någon gång i mars, 
så då vill jag självklart passa på att ta hem en ponny. 

En ny häst kommer antagligen att köpas i april, 
då blir det en arab som jag varit sugen på ett tag! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback