En månad har gått

För en månad sen 
firade jag min ettårsdag på SSO. 
 
Jag firade genom att ta hem starthästen Thundergaze från hästön, 
och bestämde mej för att ha honom som stallets enda level 15-häst under en månad. 
Imorgon är det den tjugofemte mars och då har det gått exakt en månad, 
men jag tjuvstartade lite och skickade tillbaka Thundergaze till hästön redan idag. 
 
Så, Thundergaze är på hästön igen och nu får jag äntligen rida Ninja! 
Visst var det jätteskojigt att rida på Thundergaze den här månaden, 
och det kändes verkligen som att återuppleva gamla minnen, 
men jag har ändå saknat min frieserhäst alldeles sanslöst mycket... 
 
Fina Nightwhisper. Måste nog erkänna att du är min favorithäst.

Postat av: Kaka - En blogg om the sims 3

Nightwhisper var ju riktigt stilig!

2014-03-24 klockan 23:37:13
URL: http://simsing.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback