Såhär hårt jobbar jag

Jag är verkligen glad över att 
midsommarskattjakten fortsätter i en vecka till! 

Jag har loggat in varje dag och har hittills inte fått en enda dublett. :) 
Men trots att jag är så pass aktiv (som loggar in varje dag) 
så händer det inte mycket med själva spelandet... 
 
Rocky är i level 10 och den ursprungliga planen var att 
levla upp honom till level 14 och skicka honom till hästön, 
för att sedan ta hem min andra ponny Bri, 
och ha en riktig ponnysommar där jag bara levlar Marley 
någon gång ibland för nöjes skull! 
 
Jag har väl tänkt att ta itu med den planen... nån gång. 
Kanske nästa vecka. Hehe. 
 
Är btw lycklig över att handskarna som jag fick i skattjakten 
helt slumpmässigt råkar matcha de ballerinaskor jag redan hade köpt hem! Score! :D 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback