Jag var ju tvungen...

Idag är det onsdag, 
idag är tinkerhästarna häär! :D 
 
Självklart ville jag ha en, 
och det krävdes inte någon lång stund på Ferdinands hästmarknad 
för att veta att den häst jag vill ha i mitt stall 
var den häst jag föll för när jag såg videon som SSO släppte förra veckan.. 
 
Välkomna Esther till mitt stall! 
Min elfte häst och min allra första skäck. Det var verkligen på tiden! 
Hon är supergullig och jag älskar hur de nickar på huvudet medan de går. 
Hennes fullständiga namn är Westfighter, och ni får läsa mer om det (och själva hästen) 
när presentationen kommer upp. (Bara Rocky och Marley kvar innan det är Esthers tur.)
 

Postat av: Emma Shortroad

<3

2014-06-04 klockan 15:17:43
URL: http://emmashortroad.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback