Hästar under juni månad

Tro det eller ej, men jag längtar verkligen 
till den dagen då vi kan levla upp våra hästar till level 16. 
 
Jag förstår att det är många som fasar inför detta, 
eftersom att de flesta vill levla upp sina hästar så snabbt som möjligt, 
och ytterligare en level skulle innebära en massa jobb för de som har många hästar. 
 
Men jag tycker det är tråkigt att veta att jag är "klar" med en häst, 
och att det inte gör någon nytta att göra lopp med den hästen längre. 
Jag skulle antagligen inte tycka såhär om jag var ute med mina hästar 
och bara red omkring för nöjes skull, men det händer så sällan :p 
 
Så därför har jag levlat upp alla mina hästar (utom tre) till level 14. 
När det går att levla upp sina hästar till level 16, 
så kommer jag ta hem alla mina hästar i tur och ordning 
och levla upp dem till level 15! Äntligen! ;) 
Jag ser verkligen fram emot att få ta hem de hästar som jag inte ridit på länge. 
Visst kan jag ta hem vilken häst som helst, när som helst, 
men jag vill faktiskt kunna levla de hästar jag har i stallet! 

Jag skulle gissa att det inte dröjer jättelänge innan det här faktiskt händer! 
Vi kunde ju levla våra hästar till level 15 långt innan spelaren kunde gå upp till den leveln. 
Nu är min xp-mätare halvvägs till level 16
och därför verkar det troligt att hästarna snart kan levlas så högt också. 
 
Men innan dess, så kommer jag fortsätta levla upp hästar till level 14. 
Så här kommer det se ut i mitt stall under månaden som kommer! 
 
Tävlingshäst: Friesern Ninja (level 15) 
Levlingshästar: araben Rocky (level 9) 
och ponnyn Marley (level 5) 
Övrig häst: En tinkerhäst som snart kommer att få flytta in!

Postat av: Emma Shortroad

Va? Vart står det att vi kommer få levla upp en level till? :o

Svar: Det står ingenstans :) Jag skrev bara att det verkar troligt att det inte dröjer jättelänge, en ren gissning från min sida!
Evangeline Silverbell

2014-06-01 klockan 14:44:04
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Postat av: Lovisa Westforest

Hej på dig! Kul att höra att du är tillbaka igen :)

Jag känner också lite så, de (två) hästarna jag har i level 15 rids liksom aldrig. Men jag är ju lite konstig, så när jag levlar vill jag inte växa fast på en häst, utan jag håller mina hästar på samma level! När en häst gått upp en level byter jag till nästa och levlar upp den en level osv. Jag som inte är i behov av någon tävlingshäst trivs rätt så bra med det systemet ^^

Svar: Det låter ju som ett jättebra system faktiskt! Mycket bättre än att skynda sej och levla upp alla hästar till level 15 så fort man köpt dem, tycker jag iallafall ;) Det är roligare att ta det i sin egna takt och se till att man alltid har något att göra :D
Evangeline Silverbell

2014-06-02 klockan 23:13:00
URL: http://starstablewestforest.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback