Vad som komma skall

Jag ska göra en ny header, 
som är lite mer SSO-relaterad... 

Min nuvarande header slängde jag ihop på typ tio sekunder, 
det är en bild på ett Silverbell tree och mitt namn. Fyndigt, eller hur. XD 
Jag har lite idéer till min nya header, men jag vet inte riktigt hur jag ska få den bra. 
Eventuellt blir den lite humoristisk istället för välgjord, för det är mycket enklare. :p 
 
Jag har också tänkt fixa lite länkar i menyn 
så man lätt kan läsa om mej och mina hästar, 
utan att behöva leta som en tok i arkivet! 
 
Sen, någon gång när jag orkar, 
så ska jag definitivt ta tag i kommentarsfältet, 
för jag har inte gjort nånting åt det (förutom fixat färgerna) 
och jag tycker inte att det är så snyggt som det ser ut nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback