Update från igår

Jag har fortfarande inte fått tillbaka min filt.. 

Star Stable skrev igår i en kommentar 
att de jobbar på att få hästön klar till nästa onsdag! 
Hurra! Det betyder att om allt går som det ska, 
så kommer vi definitivt få hästön nästa vecka! :) 
 
Dessutom har Star Stable också skrivit på sin facebook-sida 
att vi ska få något av dem under de kommande dagarna, i gengäld 
för att vi fick vänta på dem hela dagen igår. 
Det tycker jag är generöst. 

Visst, vi har betalat för spelet, och nu har vi har förlorat en hel dags spelande. 
Men samtidigt så vet vi om att onsdagar går till uppdateringar, 
och då kan servern ligga nere ett ovisst antal timmar! 
Skulle servern ligga nere vilken annan dag som helst så tycker jag att Star Stable 
är skyldiga att ge oss ersättning för den förlorade dagen vi betalat för, 
men just onsdagar är gränsfall och därför är det generöst att vi ska få något för detta. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback