Tisdag

Jag har inte varit inloggad på SSO på länge..! 
Som tur var hade jag fixat stallhjälp åt hästarna iaf, 
det hade verkligen varit tråkigt om de var ledsna och röda 
när jag äntligen loggade in igen.

Men nu, idag, var det dags! 
Jag loggade in och möttes av glada klubbmedlemmar. 
Det höjde mitt humör rejält, vilka underbara personer vi har i Sneaky Dragons!
 
Vi möttes upp på våra araber, nosgosade lite 
och bjöd sen några trevliga spelare på picknick, 
eftersom de var så intresserade av vår klubb (helt förståeligt!) ;D 
 
Jag hoppas på att inom en snar framtid fortsätta min levlingsutmaning med Måns, 
vara med på något spännande event under lekveckan som vi har med klubben 
(Violet Crazypaw håller i den, det säger ju allt om vad vi har att vänta - galenskaper! :D) 
samt morgondagens onsdagsuppdatering som jag absolut tror kommer innehålla hästön! 
 
(Ps. Om ni är intresserade av att läsa någon blogg
av de klubbmedlemmar jag nämner ibland, 
så kolla om personen finns med i menyn till höger → 
Jag kommer inte länka bloggarna i inläggen.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback