Önskar uppdateringar

I november så skrev jag en lista 
över vilka uppdateringar jag ville ha
under den närmaste tiden.
Jag tänkte att det kunde vara lite intressant hur den listan ser ut idag! :)
 
- Hästön-funktionen! 
(Vill fortfarande hemskt gärna ha denna.)
- Huvudstory-uppdrag 
(Vill faktiskt ännu mer gärna ha detta!) 
- Öppnandet av fler butiker 
(Förutom julbutiker och nyårsbutiker och nya skor så har detta inte uppfyllts.)
- Möjlighet att ha större grupper 
(Ingenting har hänt här.. så det vill jag fortfarande.)
- Uppdrag i alla dess former 
(Vi fick uppdrag i onsdags, men det gör ju inte att jag inte längre vill ha fler uppdrag :D )
- Hela Jorvik täckt av snöö! 
(Jorvik har både täckts och avtäckts)
- Nya hästraser 
(Alltid välkommet! Hoppas på någon total överraskning. Eller tinkerhästar.)
- Arabhästar 
(Araberna kom till slut! Men de får gärna fortsätta komma, i fler färger.) 
 
Hoppas på att något av detta kommer uppfyllas lagom till morgondagens onsdagsuppdatering. :) 
Jag vill också lägga till ytterligare en önskan på den här listan. 

- Möjlighet att byta mellan servrarna 
(Det är faktiskt jobbigt att de som skapat konton under de senaste månaderna
har hamnat antingen på den gamla eller den nya svenska servern,
vilket leder till att vissa inte kan spela med sina kompisar.
Kundtjänsten har lovat att fixa problemet så att vi kan byta server själva,
men när ska den funktionen bli tillgänglig? Hoppas att den blir det snart!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback