Onsdagsuppdatering 8/1

 Hejsan allihopa!
Nu är julen på Jorvik över för den här gången, visst har det varit en härlig tid? Snön har
töat bort, de vackra blomklädda fälten syns åter igen och nya äventyr väntar!

Nya uppdrag:
- Visst har ni varit nyfikna på att lära känna invånarna i Skördebygden lite bättre? Rid
och prata med Jill i Jarlaheim, mystiska saker sker i Skördebygden och hon har något
spännande att berätta. Vill du hjälpa till och reda ut mysteriet? 

För att kunna göra uppdragen måste du ha träffat stadsvakten Gavin tidigare.

Kan du hjälpa Jill lösa mysteriet?

Nya kläder:
- En helt ny supersnygg modell av ridstövlar har kommit till skoaffären i Jarlaheim. Rid
dit och kolla in dem! Dessa snygga dojor finns i flera olika färger.

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 Negativt: 
Helt ärligt så tycker jag det är tråkigt att snön redan försvunnit, 
det hade gärna fått vara vinter ett tag till, även fast julen är över. 
Sen så tyckte jag inte att ridstövlarna var jättemycket att hurra för, 
men jag behöver antagligen bara vänja mej vid dem. 
 
Positivt: 
Efterlängtade uppdrag i Skördebygden! Det var på tiden! :D 
Och trots att juluppdragen gav gratis utrustning,
så tycker jag att det var på tiden att julen tog slut ;) 
Även roligt att dagens uppdatering inte bara innehöll uppdrag, 
utan också nya kläder. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback