Nyheter om uppdateringskrångel

På Star Stable's facebooksida 
har dom nu släppt följande nyheter: 
 

Detta är ju givetvis både goda och dåliga nyheter. 
Hemskt tråkigt att det dykt upp sådana problem som gör att servern fortfarande är stängd, 
såhär sent på onsdagskvällen! Men jag ser det som väldigt positivt att de testar hästön nu. :D 
Det måste ju betyda att när problemen väl är lagade, så är hästön inte långt borta. 
Jag hoppas verkligen att de kan laga det som var konstigt, snarast möjligt. 

Jag vill också passa på att berätta att jag är en av dem som fick nya grejer till min garderob, 
som de nämnde som ett utav problemen som uppstått i och med veckans uppdatering. 
Jag loggade in och upptäckte att ett utav mina schabrak har bytts ut till ett annat! 
Jag skrev in till support, och uppenbarligen har fler upplevt samma problem. 

Det känns i allafall skönt att veta att vad problemet beror på (eller ja, nu vet vi ju inte exakt 
vad problemet beror på, men att det iallafall finns ett problem) och att det inte är jag som blivit tokig ;) 
Och som sagt - hoppas att Star Stable-teamet fixar det här nu och att hästön inte medför fler buggar! 
 
Vissa hoppas på att vi ska få gratis star coins nu när servern legat nere så länge.
Det är lite girigt, tycker jag, vi kan ju inte vänta oss presenter varje gång något går snett. 
Jag tycker att informationen om att hästön är på G är kompensation nog! :D 
(Men klagar givetvis inte om vi skulle få gratis star coins ;p )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback