Nya headern är klar!

Haha, den tog väldigt lång tid att göra...
Men nu är den äntligen klar ;D

Min nya header föreställer några silverbell tree's 
samt alla mina hästar som jag äger just nu! ;D 
Hoppas ni tycker den är lika rolig som jag tycker den blev :p 
 
Minibild på gamla headern
Minibild på nya headern!
 
Nu ska jag äta middag och sen ska jag iväg till min pojkvän, 
för han fyller 20 år idag! Yaay ;D 
Haha, ni som är lite äldre vet vilken lyx det kan innebära ;) 
Jag tror jag lämnar det så... 
Ha en fin torsdag, gott folk!

Postat av: Evelina Silverknight

Åh så vacker den är! :D Jag älskar påwnisarna, dem ser så busiga ut :3

Svar: Haha, tack! <3
Evangeline Silverbell

2014-01-24 klockan 00:52:35
URL: http://silverknight.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback