Kärlek i Moorland

Igår mötte jag upp
en speciell person i Moorland. 
 
Nämligen... (trumvirvel) ...min pojkvän! 
Och här kommer historien
Eftersom att jag tycker att SSO är så kul, 
så tänkte jag att min real life-pojkvän antagligen 
måste tycka att det är åtminstone nästan lika kul! 
Han tycker ju att jag är kul. Logiskt, eller hur?
Så jag tvingade nej, föreslog vänligt,
att han skulle skapa ett konto. 
Vilket han till slut gjorde. 

Tyvärr kunde vi inte mötas upp i spelet tidigare, 
eftersom vi upptäckte att vi var på olika servrar. 
Jag skickade ett bedjande meddelande till SSO's support, 
och fick till svar (som de flesta vet:) att den gamla servern är full, 
men att de jobbar på en funktion som ska göra att vi kan byta server själva! 
 
Men det kan ju dröja hur länge som helst.
Så jag loggade in på mitt andra konto Benedicta Hawkheart, 
som också finns på den gamla servern, och skickade ett nytt mejl! 
I det mejlet bad jag om att få byta plats på Benedictas konto och min pojkväns konto, 
så att han kunde vara på den gamla servern utan att ta upp någon ny plats.
 
Och igår fick jag det glädjande beskedet att flytten var klappad och klar! 
Förenade till sist ♥ haha
 
Även fast det här, till min glädje, gick väldigt smidigt, 
så gjordes bytet helt utan att min pojkvän själv kontaktat support... :p 
Nu var ju han självklart med på att byta server eftersom att han enbart kommer spela
när vi kan spela tillsammans, men tänk om andra spelare skulle flytta på varandra utan tillåtelse? XD 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback