Hästön imorgon?!

Åh, jag hoppas hoppas hoppas 
att hästön kommer till spelet imorgon! 

Inte för att jag vill köpa fler hästar 
och inte har nog med stallplats... 

För jag har ju ändå "bara" nio hästar, dvs plats för en häst till, 
men det finns ingen just nu som jag vill köpa! 
Men det finns andra anledningar som gör att jag vill att hästön ska komma. 

För det första så är jag så nyfiken på själva funktionen!
Hur kommer det att fungera? Kommer det vara gratis? 
Hur många hästar kan vi "skicka iväg" åt gången, och hur länge? 

Och för det andra så vill jag inte ha nio hästar i mitt stall, 
jag tycker att det är för många för att ta hand om och hinna med. 
Då är det bättre att ha några hästar i stallet åt gången. 

För det tredje så finns det några hästar som jag knappt rider, 
men jag är inte intresserad av att sälja dem i nuläget. 
Därför vore det skönt att skicka iväg dem en stund, 
och slippa se dem ;p Så kanske jag får upp ögonen för dem 
igen när de kommer tillbaka från hästön igen! 
 
Så jag hoppas verkligen att hästön kommer imorgon... 
Men tyvärr känns det inte så troligt. 
Eftersom att det vi redan har fått information om att hästön SKA komma, 
så verkar det som att det är en rätt stor och betydelsefull uppdatering. 
Jag tror att vi kommer få mer information om hästön, 
minst en gång till innan själva funktionen kommer. 
Hoppas på den informationen imorgon, åtminstone! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback