Sälja häst?

Jag överväger att sälja Rose... 
 
Vilket egentligen vore onödigt, hon är ju köpt för star coins, 
och jag skulle ju kunna ha henne på hästön för alltid istället. 
 
Men fortfarande... 
Jag rider henne i princip aldrig, jag köpte henne enbart för manens skull 
(som man nu kan köpa till alla sina hästar, till skillnad från förr), 
och hennes namn (Shadow) passar henne inte och det är för dyrt att byta. 
Det kostar pengar att skicka henne till hästön och jag vet inte om 
jag någonsin kommer känna för att få tillbaka henne igen...
 
Jag får fundera lite helt enkelt.
Visst känns det onödigt att ha hästar som man inte använder eller knappt ens vill ha längre, 
men det är ju också onödigt att sälja en häst som inte tar någon plats och som ändå bär på en bit historia.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback