Kärleksfullt inlägg till mina bloggläsare

Oj, mitt tidigare besökrekord 
har överstigits rätt rejält! 
40 besökare igår, och närmare 80 idag. 

Gissar att detta beror på länkningar som jag fått av flera andra bloggare.
Ni vet vilka ni är (ingen nämnd och ingen glömd) så tack för det! ♥
Verkligen jättekul att så många tittat in, och jag hoppas att åtminstone några 
gillar min blogg tillräckligt mycket för att komma tillbaka fler gånger! ♥
 
Jag skulle också vilja tillägna det här inlägget till några spelare 
som förtjänar en massa ära och berömmelse! ;D 
De spelare som håller koll på byn Bri från Sagan om ringen, 
och vet att "Den stegrande ponnyn" är ett värdhus som ligger i byn är 
Emma Shortroad, Alanis Moonstorm, Esme Silverforce
Ellie Northfall och Fiona Mcpaw

Jag och min ponny Bri imponeras över er nördighet ♥ 
(Även fast det inte känns som särskilt svår eller nördig
information för alla som älskar LoTR)

Postat av: Emma Shortroad

Älskar sagan om ringen och the hobbit :D
Därför var det så lätt att gissa ;)

2014-02-08 klockan 21:54:33
URL: http://emmashortroad.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback