Jag måste ju tipsa

 
Jag måste få upplysa er alla 
om vilka duktiga människor vi har 
som är medlemmar i Sneaky Dragons! 
 
Nu har ju redan Courtney Silverhill avlutat sin serie, 
men jag måste ändå tipsa om den ifall det är någon som missat... 
Det är en youtube-serie som heter "Jorvik vampyren", 
och den är riktigt stämningsfull, välgjord och framför allt spännande! 
 
Här finns alla avsnitt på hennes blogg
 
och här är avsnitten på hennes youtube-kanal.

Och glöm inte att hålla er uppdaterade på Courtneys blogg, 
för det är nog ingen som tror att hon är färdig med serieskapandet.. ;) 
 
Vad stolt jag är över att få vara medlem i samma klubb som Nemo 
och alla andra som varit delaktiga och hjälpt henne med denna serie. 
Tyvärr har jag själv inte haft någon möjlighet att hjälpa till, 
men de som har varit med: Bra jobbat, och vad duktiga ni är! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback