Dumma James

James är den där korta, dryga killen i Fort Pinta. 
Behöver någon fler anledningar till att hata James? 
(utöver hans girighet, snålhet, lathet och dumhet.)
Well, I present to you... 
 
Han är inte bara kort, 
han är helt oproportionerlig också! 
 
Kolla på det där stora huvudet! Gigantiska öron skymtar fram, 
han har supersmala överarmar och enorma händer, 
och två par rejäla fötter. 
 
Det är inte ett normalt utseende! 
Och eftersom att öronen inte riktigt syntes på bilden ovan, 
så bjuder jag på en bild där jag visar hur det hade sett ut 
om JAG hade haft James gigantiska öron... 
 
Så kan man ju inte se ut!! 
Dumma James!! 
 
(Självklart är det hans egna fel. Vad annars?)

Postat av: Felicia lightwood

Alltså jag tycker du är ganska taskig... du säger att du tycker att han ser konstig och då säger du också att det är hans egna fel och han är dum, så omoget.

Svar: Alla inlägg som publiceras i kategorin "dagens inlägg" är inlägg som är skrivna som skämt och bör inte tas seriöst! :)
Evangeline Silverbell

2014-07-03 klockan 22:16:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback