Dubbla starcoins och sånt

Jag skrev för några dagar sen 
att jag väntade på svar från supporten. 
 
Jag ville att min pojkvän skulle kunna utnyttja alla hjärtans dag-erbjudandet 
som var tillgängligt för alla icke star riders som finns på SSO's mejllista. 
Det var tydligt inte möjligt att genomföra eftersom att han var star rider, när mejlet utgick. 
Tråkigt, såklart. Menmen, vi köper nog lifetime-medlemskap istället nu när det är dubbla star coins ;) 
 
Dock så hände det en annan trist grej, men det är enbart mitt egna fel. 
Första gången inlägget om dubbla star coins kom upp på hemsidan 
så var klockan före 13.00 fastän erbjudandet inte gäller förrän efter kl 14.00 
Men jag blev så ivrig att jag skyndade mej att köpa star coins utan att läsa igenom texten, 
trots att jag borde veta bättre och minnas att erbjudandet alltid börjar gälla klockan 14.00 
Sen försvann inlägget och dök inte upp igen förrän erbjudandet faktiskt börjat gälla.
Nåja, jag skickade ett ledset mejl till supporten och hoppas nu att de förbarmar sej över mej, 
men gör dom inte det så har jag fortfarande bara mej själv att skylla. 
Men jag hoppas självklart på lite medlidande, jag ville ju verkligen ha dubbla star coins! 
 
 
Update: 
Tack tack tack tack tack tack tack tack! 
Jag fick de extra star coins som jag hade tänkt köpa när jag betalade för tidigt. 
Underbart med ett snabbt, och positivt svar från Star Stable's support! 
 
♥ ♥ ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback