Att spela SSO är att vänta (längta)

Jag har tänkt på en grej 
(som vanligt när det blir såna här inlägg) 
och den här gången gäller det väntan
 
När man spelar SSO så är onsdagsuppdateringar veckans höjdpunkt! :D 
Alltid väntar vi på nya roliga uppdateringar med överraskningar till spelet. 
I vissa fall så har vi väntat längre än bara en vecka,
och det är då vi vet att något extra stort ska komma. 

Låt mej förklara... 
När jag precis börjat spela SSO så märktes det snabbt vad det var alla väntade på. 
I globalchatten tjatades det dagligen om HÄSTFUNKTIONEN. 
När kommer hästarna? Har hästarna kommit? Kan man köpa hästar? 
Häsfunktioneeeeeeen!!!  

Sen, äntligen, så kom hästfunktionen!
Och då var alla glada och nöjda ett tag. 
Sen började alla längta efter särskilda raser. 
Ponnyer! Araber! Stora hästar! Prickiga hästar! Hästaaaar!! 

Och vi fick ett stort utbud på massa härliga hästar. 
Och under tiden så insåg vi plötsligt att "Södra Jorvik" inte var långt borta. 
Åh, Skördebygden! Åh, en video! Ett releasedatum! Jaa!!

Längtan efter Skördebygden var nog en av de största, som jag varit med om, i spelet.
Sen äääntligen kom Skördebygden, och då var alla jätteglada! 
Men.. sen började längtan efter araber och hästön slå till ordenligt. Vi visste ju att det var påväg! 
När kommer araberna? Och hästön?! Kommer araberna och hästön tillsammans?! 

Och nu har araberna kommit. Och hästön har kommit.
Vad ska vi längta efter nu? Vad har vi inte fått, som vi vet kommer komma?
Vad blir nästa "bomb" som SSO-skaparna får släppa, som vi kan börja längta efter? 
Förhoppningsvis huvudstory-uppdrag, resten av södra Jorvik eller Dinodalen... 
Men jag har ingen aning om vad som kommer att komma först. Spännande!
 
Jag tycker att det är jättekul att vi får veta litegrann om vad som komma skall, 
och att SSO släpper nyheter om stora uppdateringar vi har att vänta. 
Det är ju jätteroligt att ha något att se fram emot, och längta efter. 
Vi måste bara passa oss från att bli för bortskämda... ;)

Postat av: Alanis Moonstorm

Jag vill ha ett jättepaket med storyns questline och små side quests. Fyll ut de områden som redan finns istället för att ge oss fler områden att utforska. Och så vill jag ha fler renodlade hopptävlingar i arenor och paddockar. Samt dressyrtävlingar. Ååh jag vill ha dressyrtävlingar. Nä måste nog gå och göra ett blogginlägg om det här snart, kan ju inte fylla upp ditt kommentarsfält med babbel. ;P

Svar: Haha du vet vad du vill! ;) Åh ja, uppdrag... och håller definitivt med om att det finns plats för mer på de områden som vi redan har! Gör det ;) jag tycker det är intressant att läsa!
Evangeline Silverbell

2014-02-11 klockan 21:27:03
URL: http://alanismoonstorm.tumblr.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback