Arg Varg

Kolla på den här gulliga vargen, 
som står och spanar i Gyllenåsarnas dal! 
 
 
Ibland får man ge den här vargen en massa godis, så den blir glad och snäll! 
Men blir den verkligen det?! Hur kan vi veta säkert att den blir glad och snäll? 

Den ser inte särskilt glad och snäll ut... 
Farliga, vassa tänder och en de argaste ögonbrynen jag någonsin sett! 
 
* Det argaste ögonbrynet jag någonsin sett. 
Helloo unibrown!

Postat av: Elise Moondaughter

Hej Evangeline!
Jag håller på att göra en starstable film och lånar din bild, du kommer få cred, om det absolut inte går får du maila mig
Kram
Elise

2015-03-02 klockan 19:20:31
URL: http://starstablesverige.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback