Ambitiös stallflicka

Jag anlitar ju, som bekant, 
stallhjälp några dagar per vecka. 
 
Och jag har haft en väldigt stor tur, i mitt val av anställning! 
Tjejen som kommer till mitt stall tar sitt jobb på allvar, 
och hjälper till, inte bara med att mata hästarna, 
utan också att med att hålla rent och fint i stallet. 
 
Här står hon och mockar!
 
Jag vet inte riktigt, men tanken kanske är att det blir mindre arbete om skiten inte hinner landa?
 
Eller bara trevligare för hästarna att få det bortplockat allt eftersom det kommer? 
Hur som helst, trevligt att se stallflickan på plats så fort det vankas arbete... 

Postat av: Alanis Moonstorm

"Jag vet inte riktigt, men tanken kanske är att det blir mindre arbete om skiten inte hinner landa"

Föll nästan ur stolen i gapskratt.

2014-02-10 klockan 17:22:19
URL: http://alanismoonstorm.tumblr.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback