Vad har hänt med Silverbell?

Det ser lite tomt ut här på bloggen! 
Vad är det som har hänt? 
Är jag ens död eller levande?! 
 
Självklart är jag levande. Annars skulle jag inte kunna skriva just nu. 
Men som sagt så är jag rätt involverad i Sneaky Dragons just nu! :D 
Min temavecka har börjat och första eventet var igår, 
då höll jag i lag & grupptävlingar som avslutades i en rafflande final. 

Idag är det "skitsvår" frågesport som står på schemat. 
Dessutom håller min mordturnering på att knytas ihop lite, 
flera har åkt ut och tanken är att ännu fler ska göra det! :) 
 
Så fort jag loggar in på SSO får jag läsa brev som deltagare skickar, 
och jag får svara på en hel del meddelanden som dyker upp i vän-chatten också. 
Jag måste även planera inför eventen så att de ska gå hyfsat problemfria att utföra. 
Utöver detta så försöker jag få ordning på mitt privatliv och då kan det bli lite stressigt! :P 
Så jag har helt enkelt ingen inspiration till att springa runt i spelet 
och fota till knasiga inlägg. Verkligen inte ro nog till att levla några hästar heller! 

Men jag ska försöka hålla bloggen lite levande iallafall, 
men annars kommer nog uppdateringen återgå till det normala 
när min helvetiska vecka är över ;D 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback