Vad som komma skall

Här kommer ett totalt ovärt inlägg 
innehållande vad som komma skall till min blogg. 
 
♦ Bilder och presentationer utav ytterligare 3 hästar
♦ Bilder samt köpinformation utav 152357 outfits (ungefär.) 
♦ Åsiktsinlägg. Jag har många åsikter men svårt att få ner de i skrift.
♦ Onödig information om hur jag spelar spelet (jag tycker det är roligt att visa upp)
♦ Information om min klubb och fler inlägg + bilder på klubbevent som jag deltar i
♦ Mina kommentarer och betyg på framtida onsdagsuppdateringar
♦ Massa "dagens inlägg" som är såå underhållande att göra!
♦ Fler funktioner jag hoppas på ska komma till spelet 
 
Ja det är väl ungefär vad ni har att vänta när jag bland annat blir bättre på att fota i spelet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback