Onsdagsuppdatering 11/9

Jag hade tänkt visa vad som kom i veckans uppdatering! 
Längre ner kan ni läsa om vad jag tyckte om uppdateringen och vilket betyg den fick.

 
Som väntat sedan förra veckan så kommer här glasögon och solglasögon!
 

Typ: Accessoar (Huvud)
kommer det fler accessoarer i framtiden..?
Negativt: 
Jag hade definitivt hoppats på att det skulle komma något mer i dagens uppdatering än bara glasögonen.
Det blev liksom inte mer är sju föremål i dagens uppdatering. 
Jag tycker också att glasögonen var rätt dyra, och de allra dyraste kostade ju löjligt mycket! 
 
Positivt: 
Roligt att kunna individualisera sin karaktär mer! 
Och, men nu måste jag spekulera lite, man skulle kunna anta att de gör uppdateringarna 
relativt små nu eftersom att de kanske jobbar med något ännu större som släpps senare.
Spekulation nummer två: det här känns som en typisk grej som medlemmar kan ha frågat efter, 
som skaparna bakom Star Stable bestämt sej för att låta oss få. Kanske ännu fler önskemål kommer gå i uppfyllelse senare, kanske det här är början på att precis du kommer få vad du alltid velat ha i spelet?
 

Postat av: Ella Riverfall

Ehmm är det bara jag eller har du längre näsa på vissa bilder och korta på de andra?

Svar: Hmm, det tror jag väl inte! Men jag har inte studerat bilderna så noga ;)
Evangeline Silverbell

2014-03-06 klockan 14:43:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback