Ett tusen dagar

Jag gillar att slänga in lite IRL-inlägg ibland, 
kanske oftare än vad andra författare av sso-bloggar gör. 

(Obs 1. jag har typ 2 irl-inlägg, men tycker ändå det är ofta, 
eftersom att de inte ligger så långt ifrån varandra i tid.)
 
(Obs 2. jag har ingen aning om hur de flesta sso-bloggare gör, 
eftersom att jag inte följer sådär jättemånga. Lista över vilka 
bloggar jag brukar läsa finns i menyn till höger → )

Hur som helst.
Just i detta ögonblick så har jag inte precis postat det här inlägget. 
Utan det här är ett tidsinställt inlägg som jag skrev igår! 
(eller just nu skriver jag ju, men jag låtsas som att ni läser det imorgon vilket ni ju gör, 
hoppas ni fattar. ;) lite hjärngympa denna ljuva septembertorsdag. eller fredag. wooah!?!?)

Hur som helst
(svårt att hålla mej till ämnet?)
Nu när ni läser detta så är jag upptagen med ej starstable-relaterade saker. 
Det är nämligen så att jag är med min pojkvän och käkar på restaurang 
och sen ska vi mysa i ett bubbelbad med jordgubbar och champagne! ;] 
Vi firar 1000 dagar tillsammans ikväll. 
Totalt onödig siffra att fira egentligen, men när vi ser en chans att fira så tar vi den! 
Bara för att det är mysigt och för att vi gillar att göra en annars helt vanlig kväll lite mer speciell.
(För er som undrar hur länge 1000 dagar är: ca 2 år och 9 månader, ungefär.)
 
 (random googlad bild.) 
 
Puss på er! Ha en bra kväll, för det ska jag ha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback