Bloggen får vila lite

Jag såg igår att jag fått ett erbjudande på min mejl 
att köpa star rider-medlemskap i 15 dagar för endast 10 kr. 

Det kunde jag inte låta bli, så nu är min andra användare star rider i femton dagar! 
Därför tänkte jag ta en liten paus från Evangeline ett tag, kanske bara loggar in för klubbevent. 
Det betyder att jag inte kommer ha lika mycket att blogga om i 15 dagar, 
men några "dagens inlägg" kommer dyka upp, kanske nåt inlägg om klubbeventen, 
och kanske något om mitt andra konto Benedicta Hawkheart! 

Så håll till godo med det, om 15 dagar är det full fräs på mitt vanliga konto igen, 
då har jag ledsna hästar att ta hand om, massor att fota, förhoppningsvis nya uppdrag att ta igen, 
och en massa inspiration. :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback