Svarta ben

En rätt gammal debatt...
 
Jag har på flera håll hört klagomål på de svarta benen på vissa hästar. 
Eftersom att min kära Rose är en morganhäst med svarta ben,
så tänkte jag bara skriva några ord om detta. 
 Jag tror att jag skulle störa mej mer på det här ifall jag höll på med hästar i verkliga livet. 
Men till och med mitt otränade öga kan se att det ser lite dumt ut till den ljusare manen och svansen! 
Men, benen i sej tycker jag är helt okej. Och eftersom att Star Stable bara är ett spel,
med många, många, lite mindre trovärdiga detaljer, så tycker jag att det bara är dumt att 
haka upp sej på något så onödigt som några ben i mörk färg ^^. 

I Star Stable-världen finns det uppenbarligen hästar med färger som inte stämmer överens med verkligheten.

So be it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback