Spökjagande

Nej, nu är jag less. 
Har ägnat hela eftermiddagen 
åt att levla Bri och leta spöken. 
Jag är ändå inte klar...

Så nu får det vara nog! 
Trött, irriterad och huvudvärk. 

Jag hittade 10 spöken, 
och resten letar jag upp någon annan dag, MED spök-karta!
(som någon annan ambitiös bloggare redan lyckats få ihop.)
Duktiga de är! 
 
Hur som helst, 
så tycker jag att spökena var gulliga hihi :)

Dock har SSO-teamet kanske överdrivit antalet utklädningsmasker en liiiten smula, 
när ska vi få användning för alla dom där? ;o 
Men det är ändå roligt att kunna se ut som i princip vilken karaktär i spelet som helst ;)

Postat av: Bianca (på sso)

Vart är pök-kartan? Kan du länka?

2015-03-01 klockan 20:27:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback