Ridlektion med klubben

(Gjorde en logga till inläggen som handlar om klubben jag är med i.) 

Idag var jag för första gången med på en av klubbens ridlektioner! 

Jag var inte så duktig på att fota eftersom att jag var alldeles för koncentrerad 
på att följa instruktionerna och att inte göra fel ;p 

Men tog iallafall en rätt dålig bild i början av lektionen, 
där man (knappt) kan se att vi var hela tio stycken som var med! 
Samtliga var också gula och snygga i klubbens outfit. :D


(Ursäkta chattrutan i hörnet)

Två stycken kom inte med på bilden ovan, och jag ska presentera den ena:
Klubbens officiella ridlärare är Courtney Silverhill 
och hennes blogg hittar ni genom att klicka på namnet! 

Efter ridlektionen hade vi den obligatoriska gruppkramen ;) Mycket mysigt.
Jag måste verkligen bli bättre på att komma på klubbevent.
Det är ju faktiskt underskattat; det är riktigt roligt!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback