Lägescheck

Idag går mitt Star rider-medlemskap 
på min andra användare ut! 

Det betyder att jag antagligen kommer lägga all fokus 
på Evangeline igen, och det känns helt rätt, 
med tanke på hur mycket nytt jag snart kommer ha att upptäcka! :) 
Och eftersom att jag har flera hästar att levla, inklusive en ny andalusier... 
 
Men under mitt spelande på Benedictas konto, 
så har jag hunnit komma till level 9, köpa en ponny,
fått flera championatsrosetter (tjoho, lättare att vinna i lägre levlar :D), 
och börjat undra vars ms Morse läskiga häst tagit vägen, på mitt standardkonto?
 
Varför står han bara där när Pole Bending Apocalypse-tävlingen introduceras? 
Var tar han vägen efter att ms Morse rider till norra länken?
Han ser onekligen mycket läskig ut. 
 
Och nu är tanken att min blogguppdatering ska återgå till det normala, 
vilket ska vara 2 inlägg per dag! Vi får se hur det går med det :)

Postat av: Courtney Silverhill

Haha men guuud har glömt bort den hästen! Bra fråga :D

2013-10-13 klockan 14:53:21
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Postat av: Haley (Harley ehehehe )

Ååååh han är ju såååå sööööt! Vill ha den!

2013-10-16 klockan 16:04:36
URL: http://ssohaley.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback