Casey är i level 15!

Yeeeeeeehaaw! 
Jag fick tvinga in den stackaren i Gyllenåsarnas dal bara så att han skulle bli klar idag. 
(Eftersom att han hatar att vara där inne.) Observera att han är gullig i rosa, iallafall! ;]
 
Casey är äntligen i level 15! 
Nu kan jag börja ta tag i Bri's levling på allvar istället.
 
Hon är, som tur är, redan i level 10 så det är inte allt för lång väg till 15 :)
 
Sen är det Diana's tur, och sen nykomlingen Wilgot's.
never ending levling... 

Men det är roligt att ha något att göra! :) 
Och jag känner ingen press att levla; 
jag gör det när jag känner för det, helt enkelt.

Postat av: Emma Shortroad

Tyckte levlingen gick så mycket lättare förr då man vart medlem men nu tycker jag det är bara drygt, kan det bero på att det är så många tävlingar att rida igenom? ;)

2013-10-28 klockan 10:48:29
URL: http://emmashortroad.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback