Bilder från veckan

Här är några bilder från klubbevent som vi haft i veckan.
Temat för denna vecka är Starthäst, och alla har ridit sina starthästar på eventen! 
Vi stod i en ring och lyssnade på när alla berättade om sin starthäst. 
Tyvärr loggades jag ut när bara några, inklusive jag själv, var kvar, men fick höra de flesta! 
 
Vi har underbar gemenskap i vår klubb ♥
 
Sneaky hug! Efter ett kullåkningsevent. :)
 
Ridlektion med Courtney! Vi gjorde en massa roliga moment under det att vi övade i galopp.
 
Fick tyvärr inte med alla på bild,
men under det här eventet slog vi (såvitt jag vet) rekord i antal klubbmedlemmar som deltog! :D
 
Jag tog även en bild i Skördebygden som jag tycker passar in i detta inlägg!
Dehär fälten är perfekta att rusa omkring i när man har sin gula outfit, under skymningstiden ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback