Lite text att läsa för de som orkar

Halloj! 
Jag tog en liten paus från sso i helgen... :) 
Jag kände att jag behövde göra något annat ett tag, 
och nu känns det roligare att spela igen, 
eftersom att jag inte gjort det på två dagar ;p 
 
Mina hästar kommer inte må toppen 
och jag har inte gjort alla sprickor och uppdrag i Skördebygden (ve och fasa!!) 
men det är ju faktiskt ingen tävling i vem som hinner bli beundrad först, osv. 
Jag har all tid i världen till att göra alla uppdrag i sso, 
och det gör inte mej något att det tar lite extra tid. :) 
 
Så imorgon tar jag nya tag, med nya blogginlägg! :) 
Bri ska levlas och sprickorna ska stängas... 
JS ska tjänas och fiskar ska mördas.. 
Och allt det känns faktiskt roligt, ska bli kul att spela igen. 
(Abstinensen börjar säga sitt, alltså.) 
 
Det enda som är lite tråkigt att missa är event med klubben och så. 
Det är ju faktiskt det enda som inte går att skjuta upp. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback