Jag åker bort

 Hej alla glada sso-spelare! ♥ 
Här kommer ett viktigt meddelande från mej. 
 
Ikväll tar jag nattåget till Göteborg och hälsar på min syster som studerar där! 
Jag och ytterligare en syster (vi är fyra totalt..) kommer att vara där hela helgen. 
Jag är hemma igen tiiidigt på måndag morgon. 
 
Jag lägger upp några tidsinställda inlägg, 
så har ni åtminstone ett nytt inlägg per dag att läsa
ända fram till på måndag då jag kan göra nya inlägg igen. 

Jag kommer heller inte ha möjlighet att spela SSO under hela den här tiden. 
Men jag har fixat stallhjälp åt mina pållar, så att allt ska vara i sin ordning, 
och så att jag kan sätta igång med allt som behöver göras när jag kommer tillbaka! :) 
Jag hoppas att jag inte missar allt för mycket av juluppdragen.

Spela lugnt allihop! ♥ 
 
(Hmm, måste ju lägga upp en bild också..
vad sägs om en bild på en katt, i vanlig ordning?)
 
 
Vink, vink, hejdå :p
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback