Djupt i Gröndals skogar

(Det här hade kunnat vara en spoiler 
om jag hade lagt upp inlägget för 4 veckor sen. 
Men nu tar jag för givet att alla har hunnit utforska Gröndal! :p) 
 
Stackars Starshine,
hur många veckor ska du planlöst behöva irra omkring i Gröndals skogar? 

Bilden togs första gången jag red genom Gröndal. 
Vips hade jag bara Starshine framför mej, det var rätt häftigt! 
 
Men frågan är ju när vi kommer få uppdrag som har med Starshine att göra? 
När Meteor hittades i Gyllenbladsskogen så dröjde det bara en eller två veckor, om jag minns rätt. 
Det ska iallafall bli spännande att göra de uppdragen, när de väl kommer! 
Och fram till dess... så tycker jag faktiskt att Starshine passar ganska bra i den mystiska skogen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback