Åsikter om min starthäst

Heeej Thundergaze!
När jag skulle välja ut min starthäst, ville jag ha en svart häst. 
Thundergaze's färg var det närmaste jag kunde komma svart. 
Så helt nöjd har jag aldrig riktigt varit med honom;
han har inte helt nått upp till förväntningarna. 

Jag har heller inte spelat så länge (sen i februari -13), 
och eftersom att hästfunktionen kom i april så hade vi bara två månader, 
när det bara var han och jag. Så därför har jag kanske inte ett lika starkt band 
till Thundergaze, som vissa andra spelare har till sina starthästar. 

Dock så är Thundergaze den enda hästen som vunnit 
championatsmedaljer åt mej (bara Moorlands championat, men ändå ;D) 
och det är Thundergaze jag ridit på genom nästan alla uppdrag. 
Så därför har vi ändå en hel del unika minnen,
och Thundergaze kommer alltid att vara något särskilt!
 
Men helt nöjd med hur han ser ut är jag inte. 
Mina nya hästar som jag har köpt har jag varit väldigt nöjd med, 
eftersom att jag valt ut dem ifrån ett större utbud.
 
Så nuförtiden ser jag Thungergaze mest som en kär gammal vän, 
som kanske mår bäst av att gå i pension snart ;) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback