Uppfräschning av två gamla pållar

Nu i dessa juletider 
har Thundergaze fått agera julhäst! 
Det har varit jättekul att "plocka fram" honom 
och börjat rida honom lite mer igen.
Jag tycker att han passar bra till min julröda tomte-outfit! 
 
Inte den bästa bilden, men ni förstår nog ungefär hur vi ser ut! 
 
Det har hänt en till grej i mitt stall,
med en av mina hästar... 
Rose har fått en ny frisyr! 
 
Jag har alltid velat att någon av mina hästar ska ha knoppar, 
och eftersom att jag tycker att Roses långa man gör att hennes ansikte ser lite.. plottrigt ut, 
så har hon fått den stora äran att få den nya frisyren! 
Det är lite ironiskt med tanke på att Roses förra man var anledningen till att jag köpte henne ;p 
Det var förstås innan man och svans-funktionen var tillgänglig. 
 
Nuförtiden brukar jag inte rida Rose så ofta, 
jag hoppas att jag får en nystart med den här hästen nu! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback