Så mycket häst, så lite tid

Jag har köpt en häst. 
En arab. 
Och jag kommer köpa en till häst, 
kanske nästa dubbla star coins-helg. 

Då kommer jag ha 5 hästar som behöver levlas, och vet ni vad? 
DET GÖR INGENTING ;D Jag vill bara ha dem i mitt stall NU. :) 
 
Problemet är bara.. när ska jag hinna levla dem egentligen? 
Jag hade tänkt ta tag i Bri's levling nu och få den överstökad, 
hon är ju faktiskt i level 12 så det är inte allt för mycket kvar. 
Men med alla juluppdrag och alla julbestyr så har jag helt
enkelt inte riktigt tid att levla så mycket som jag vill. 
 
Planen är därför: Efter jul ska jag sträck-levla Bri tills hon är klar, 
och sen ska jag levla någon utav mina andra 4 hästar. Hehe. 
Nu vet ni det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback