Nytt sen jag började spela

Nu när det snart är dags för årsskifte, 
så är det vanligt att man tittar tillbaka på det gångna året, 
och det tänkte jag göra nu! 

Jag började spela Star Stable i februari detta år, 
så jag har inte alls spelat lika länge som de som hängt med från starten. 
Men jag har ändå varit med om en massa nyheter i spelet, 
som jag tänkte lista nu, så att ni också får ett hum om vad som hänt sen februari! :) 
 
Ja, vad är det som tillkommit då?
 
♦ Hästfunktionen
♦ Alla hästar som går att köpa
♦ Alla championat utöver Moorland's öppnades
♦ Uppdrag om att bygga cirkusen
♦ Vingårdens trädgård byggdes upp
♦ Möjlighet att byta man och svans på hästen
♦ The Fashion Barn öppnades
♦ Nytt område i Gyllenåsarnas Dal
♦ Möjligheten att ha stallhjälp och få sina hästar omskötta
♦ En massa huvudstory-uppdrag, som till exempel
att åka till Dark Core's plattform och stänga sprickor
♦ Massor av nya kläder och utrustning! till exempel 
cowboy-bootsen, glasögon och moorlands deluxe-set
♦ Möjlighet att köpa levlar till sin häst
♦ Star Stable fyllde 2 år
♦ Uppdragen med att laga bron blev tillgängliga
♦ Skördebygden öppnades och
vi fick tillgång till allt som finns där
♦ Ett fantastiskt halloween- och jul-firande 
 
Om allt detta kom år 2013, vad har vi då att vänta oss av år 2014? ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback