Lägescheck

Halloj alla trevliga bloggläsare! 
Idag har jag blivit beundrad med Jorvikstallet, 
och levlat upp Bri till level 14 ! :D 
 
I och med detta så har jag tänkt börja levla Diana istället, 
och enbart göra några tävlingar här och där med Bri. 
Anledningen till detta är för att det är sååå tråkigt att levla en ponny, 
eftersom att hon är så långsam så tar det så lång tid att springa från tävling till tävling ;p 
Efter Diana är det egentligen Wilgots tur att levlas, 
men han är ju också en ponny... Så han får vänta lite till. 
Diana är för tillfället i level 7, så jag ser fram emot att sätta igång med henne!
 
 
Jag har också shoppat en del idag, 
för nästa vecka är det westernvecka med klubben! 
Eftersom att jag har pinsamt lite westernutrustning
så kändes det dags att köpa lite nu. :) 
 
Nu vet ni hur läget är, i allafall! (Inte för att någon frågat, men.. hehe)
För övrigt har jag ca 2 dagars fiske kvar innan jag är beundrad där också. 
Sen är det ju förstås en del fiske i Skördebygden också, men det tar vi senare... ;) 
Jag är hur som helst väldigt nöjd med dagens spelande :D 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback