En glad överraskning

Igår kom araberna! (duh..?) 
 
Självklart var det smockfullt med folk runt araberna, 
direkt då servern öppnade och låång tid efter det. 
När jag själv stod och kollade in de vackra skapelserna, 
så fick jag syn på en glädjande överraskning! 
 
Och den tänkte jag alltså även visa er, eftersom att jag självklart tog en bild. 
En helt okänd människa som har på sej min t-shirt! Vad kul ;D 

Jag ser den inte så ofta i spelet, men jag blir lika glad och stolt varje gång jag faktiskt gör det. 
Vet inte vem Julia Stardaughter är, men kan iallafall konstatera
att hon har helt okej smak när det kommer till t-shirtar ;)
 

Postat av: Emma Shortroad

Just so you know! Jag med har din T-shirt ;)

Svar: Aaw, mitt liv är fullkomnat! ;D
Evangeline Silverbell

2013-12-19 klockan 16:59:32
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Postat av: Evelina Silverknight

Jag äger också din tröja :D
Amanda w med ;)

2013-12-19 klockan 23:25:11
URL: http://silverknight.blogg.se


Postat av: Frida Kittenforce

Vaddå hur har du gjort för att kunna göra en egen T-shirt? O.O *nyyyfiiikeeen*

Svar: Star Stable hade en tävling där alla fick designa sin egna t-shirt i våras, då jag nyss blivit medlem typ ;p jag gjorde mest ett bidrag på skoj och hade jag fått göra om det nu så hade det inte blivit likadant, men jag var en av vinnarna iallafall! ;o Man kan köpa alla vinnartröjor i Fort Pinta :)
Evangeline Silverbell

2013-12-20 klockan 00:28:56
URL: http://kittenforce.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback